qum-city

سپهر شیمی قم تولید کننده حلال بی بو - شهر قم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهدی اسدی
آدرس
شهر قم-
تلفن
025-37720506
موبایل
09120984869
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

حتراماً به استحضار مي رساند گروه صنعتي سپهر شيمي قم با بيش از يك دهه فعاليت مستمر و به كارگيري پرسنل مجرب و متخصص در زمينه توليد و توزيع حلال نفت بی بو از حلال هاي شيميايي گروه AW و کمک DOP آمادگي خود را جهت ارائه محصولات به شما صاحبان محترم صنايع اعلام مي‌دارد.
حلال بی بو ( نفت بی بو ) در 3 گرید A.B.C تولید و عرضه می شود.
حلال نفت بی بو مورد مصرف در صنایع رنگ ، رزین ، تینر روغنی ، ضد زنگ ، چسب سیلیکون ، واکس و پولیش خودرو ، پارچه ،مرکب چاپ ، اسپری انژکتور، شوینده های صنعتی و ........ می باشد .
این محصول برپایه نفت سفید بوده و مایه ای شفاف و بی رنگ می باشد و از لحاظ شیمیایی پایدارند و خورندگی ایجاد نمی کنند، عمدتا ً در صنایع ساخت سموم مورد کاربرد بوده و به عنوان حامل مواد سمی ( حشره کش خانگی ، مایع سوسک کش و اسپری های حشره کش و دفع آفات نباتی و سموم کشاورزی ......) می باشد .


کد آگهی : 118320
بازدید : 6346
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6346
Your رای:
جدیدترین آگهی های صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی در شهر قم 1 مورد
سپهر شیمی قم تولید کننده حلال بی بو

سپهر شیمی قم تولید کننده حلال بی بو

مهدی اسدی
1400/10/13 11:34:56

حتراماً به استحضار مي رساند گروه صنعتي سپهر شيمي قم با بيش از يك دهه فعاليت مستمر و به كارگيري پرسنل مجرب و متخصص در زمينه توليد و توزيع حلال نفت بی بو از حلال هاي شيمي…